Resultaat 311 - 318 (van 318)

• Servicepunt 's-Gravenland wordt een Kinderbibliotheek Bekijk details

29 oktober 2015

Donderdag 17 december is de laatste dag dat het Servicepunt geopend is. In de kerstvakantie wordt het punt ingericht als Kinderbibliotheek.

• Vacature vrijwilligers Taalpunt Bekijk details

29 oktober 2015

In Bibliotheek Capelle Centrum is een Taalpunt gevestigd, een samenwerking van de gemeente Capelle aan den IJssel, Bibliotheek aan den IJssel, Taalcoaching, ROC Zadkine, VluchtelingenWerk Maasdelta, VoorleesExpress aan den IJssel, de Lions en Buurtkracht. Het Taalpunt is een centrale plek waar mensen met een taalachterstand terechtkunnen voor advies over en hulp bij taalvragen.

• Nieuwe tarieven 2016 Bekijk details

28 oktober 2015

In 2016 hanteert de Bibliotheek nieuwe tarieven. En ben je 17 jaar of jonger, dan word je gratis lid!

• Kinderboekenweek Bekijk details

21 september 2015

Thema van de Kinderboekenweek is: natuur, wetenschap en techniek onder het motto: raar, maar waar!

• Nieuwe bibliotheekpassen Bekijk details

14 september 2015

Om onze leden in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn gaat de Bibliotheek alle bibliotheekpassen vervangen.

• De Bibliotheek krijgt een TaalPunt Bekijk details

9 september 2015

Maandag 7 september 2015 was de officiƫle aftrap van het TaalPunt, Tijdens de kick off hebben alle leden van het Taalnetwerk Capelle aan den IJssel de samenwerking met een handtekening bekrachtigd. Als eerste tekende de wethouder Eric Faassen namens de gemeente Capelle aan den IJssel.

• Nijntje-viert-feest koffer Bekijk details

1 september 2015

De Bibliotheek viert het hele jaar de 60e verjaardag van nijntje. Van september tot en met juni 2016 is er speciaal voor alle (bijna) 3-jarige leden een nijntje-viert-feest koffertje samengesteld. Nijntje wacht met open armen in het koffertje op jou! Kom je het feestkoffertje lenen?

• Openbare bibliotheek heeft steeds meer jonge leden Bekijk details

18 augustus 2015

De afgelopen jaren zijn steeds meer jongeren lid geworden van de openbare bibliotheek. Dat meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) in een onderzoek naar 100 jaar bibliotheekwezen.

Paginanavigatie