Vrijwilligerswerk

Samen sterk, daar geloven wij in!

Binnen Bibliotheek aan den IJssel steken heel veel vrijwilligers de handen keihard uit de mouwen om onze Bibliotheek te maken tot een mooie en prettige plek waar mensen en media samenkomen om te leren, te lezen en digitaal mee te doen.

Wij zijn dankbaar voor die onvermoeibare inzet, én... voor de warme woorden van onze vrijwilligers, die er op hun beurt gelukkig bijzonder veel voor terugkrijgen.

Op dit moment zijn we op zoek naar deze vrijwilligers

Aan het woord: gastvrouw Christa

“Als je een leuke, gevarieerde vrijwilligersjob wil, met veel contact met mensen, waar je óók nog heel goede vrienden aan kunt overhouden én waar je veel kunt leren – want alles wat er wordt georganiseerd aan workshops enzo, is ook voor ons toegankelijk - dan is de bibliotheek een soort tweede thuis voor je als je dat graag wilt.”

Lees het hele interview met Christa