Resultaat 161 - 170 (van 317)

• Kom deze zomer programmeren in de bieb! Bekijk details

10 juli 2018

Programmeren is leuk en iedereen kan het. Geloof je het niet óf ben je nu al enthousiast? Meld je dan aan en zorg dat je er ook bent! We gaan van een afwasborstel een robotje bouwen, muziek maken met bananen, wortelen en drop, en filmen met een action cam.

• Vragen over e-books lenen en lezen? Bekijk details

10 juli 2018

Heb je vragen over het lenen en lezen van e-books, kom dan woensdag 18 juli a.s. naar de bibliotheek in Krimpen aan den IJssel. Een medewerker van de bibliotheek helpt je graag aan een antwoord op je vraag, zodat jij zorgeloos leent en leest. Deze vakantie én daarna!

• Schaken, dammen en backgammon in de bibliotheek Bekijk details

10 juli 2018

Vanaf heden ben je in de bibliotheek niet alleen welkom voor het lenen, lezen en bekijken van boeken, e-books, kranten, tijdschriften en dvd’s, maar ook voor een stevig potje schaken, dammen of backgammon. Met je bibliotheekpas kun je het spel lenen, voor gebruik in de sfeervolle, vernieuwde bibliotheek. Hoe leuk is dat!

• Onderhoud Wise-systeem bibliotheek Bekijk details

3 juli 2018

Aanstaande zondag, 8 juli 2018 tussen 17:00 en 23:00 uur zal er een Wise-update plaatsvinden. Dit betekent dat o.a. de digitale catalogus, de Wise app en MijnMenu even niet beschikbaar zijn.

• Gratis online cursus van juli: effectief communiceren Bekijk details

20 juni 2018

Vanaf 1 juli te vinden op de website van de Online Bibliotheek: de gratis cursus van de maand juli. Dit keer: effectief communiceren.

• Pas je MijnMenu-wachtwoord aan Bekijk details

18 juni 2018

Jouw privacy vinden wij belangrijk, daarom beveilig je jouw Mijn Menu of Wise App account met een zelfbedacht wachtwoord.

• Prijzen voor de beste en mooiste kinderboeken Bekijk details

7 juni 2018

Op woensdag 20 juni 2018 vindt dé middag plaats waarop het kinderboek gevierd wordt en de prijzen voor de beste kinderboeken centraal staan. De Zilveren Griffels, Zilveren Penselen en Paletten en de Vlag en Wimpels werden die middag bekendgemaakt en uitgereikt!

• Spannende Boeken Weken 2018 Bekijk details

7 juni 2018

Van woensdag 6 t/m zondag 24 juni vinden de Spannende Boeken Weken 2018 plaats. Ook dit jaar staan de Spannende Boeken Weken in het teken van vakantielezen: lekker ontspannen met een stapeltje spanning. Gemiddeld nemen we zo’n zes boeken mee op reis. Spanning is het meest gelezen genre en het boek is onmisbaar voor een geslaagde vakantie. En die vakantie, die begint in de bibliotheek!

• Medewerkersbijeenkomst Bekijk details

30 mei 2018

Op dinsdag 5 juni is er in de ochtend een bijeenkomst voor alle medewerkers van de bibliotheek. Tijdens de bijeenkomst is Bibliotheek Capelle Centrum in de ochtend gesloten. Vanaf 13:00 uur staan de medewerkers voor je klaar om je te helpen.

• Zomerleesclubs Bekijk details

24 mei 2018

De komende zomer kun je zowel in Bibliotheek Capelle Centrum als in Bibliotheek Krimpen meedoen aan een speciale Zomerleesclub.

Paginanavigatie