Win kaartjes voor Woezel en Pip in het Isala

Gepubliceerd op: 21 maart 2019 16:16

Met voorlezen kun je niet vroeg genoeg beginnen, en met de gratis BoekStart app wordt dat nog makkelijker - en leuker! Extra leuk is, dat je jouw voorleesmoment ermee kunt vastleggen én daarmee nu kans maakt op twee gratis kaartjes voor de Woezel en Pip voorstelling op zondag 14 april in het Isala Theater.

Voorlezen, daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen

BoekStart is een initiatief dat lezen met de allerkleinsten stimuleert en daar aandacht voor vraagt. Dat is nodig, want veel ouders denken nog steeds dat lezen met hun kindje pas later van belang wordt. Niets is minder waar; met je baby op schoot een boekje ontdekken is leerzaam. Het stimuleert de taal- en spraakontwikkeling van je kind, zo blijkt uit onderzoek. En het verhoogt de concentratie. Allemaal zaken waar je baby een leven lang plezier van heeft.

Baby’s kunnen meer dan je denkt. Al vanaf de eerste dag luistert je baby naar je stem. In het eerste jaar ontwikkelt een kind zich snel en leert het veel nieuwe dingen.

Gratis app die ouders ondersteunt bij het voorlezen

De gratis BoekStart-app staat boordevol video's en informatie over voorlezen. En natuurlijk vind je er de nieuw¬ste boeken- en voorleestips voor je baby, dreumes of kleu¬ter. Ook kun je jouw voorleesmoment vastleggen en een voorleeswekker instellen die je er aan herinnert om voor te lezen en nieuwe boekjes te halen bij de bibliotheek.

Maak nu kans op gratis kaartjes voor Woezel en Pip (2+)

Download de BoekStart app, leg jouw voorleesmoment met de app vast, deel je foto en bericht met daarin #mijnvoorleesmoment voor 10 april a.s. via communicatie@bibliotheekaandenijssel.nl of Facebook (let op: tag Bibliotheek aan den IJssel en het Isala Theater!) en win kaartjes voor de Woezel en Pip voorstelling, zondag 14 april van 14:00 tot 15:00 uur in het Isala theater in Capelle aan den IJssel. Donderdag 11 april krijgt de winnaar bericht.

Heb jij al een gratis BoekStartkoffertje?

Wist je trouwens dat kinderen gratis lid worden van de bibliotheek? En wist je dat je dan een gratis BoekStartkoffertje krijgt? Daar zitten leuke cadeautjes in, zoals een voorleesboekje voor jouw baby. Want onderzoek toont aan: baby's houden van boeken!