Veel interesse in de nieuwe bibliotheek

Gepubliceerd op: 26 september 2017 10:33

Afgelopen zaterdag, 23 september, vond CentrumExpeditie Capelle plaats: een initiatief van de gemeente om de ontwikkelingen op en rond het Stadsplein te vieren en met jou te delen. Wij waren er ook, om je te informeren over de vernieuwde centrumvestiging die later dit jaar de deuren opent én geïnteresseerden mochten alvast een kijkje nemen in het pand. De opkomst was groot!

Afgelopen zaterdag werden de ontwikkelingen die hebben plaatsgevonden en nog gaan plaatsvinden gevierd met CentrumExpeditie Capelle. Er was muziek en er waren activiteiten op verschillende locaties in het hart van Capelle aan den IJssel. Ook de bibliotheek was aanwezig, om de ontwerpen te laten zien die de basis vormen voor de gloednieuwe centrumvestiging in Capelle die dit najaar haar deuren voor je opent. Zaterdag oefenden we dat vast en was het pand open voor een 'sneak preview'. Vele geinteresseerden kwamen een kijkje nemen, stelden vragen en praatten met ons over de nieuwe centrumvestiging die dit najaar haar deuren opent. Hartverwarmend was die opkomt!

Fan van de bieb? Word vriend en steun de kersen op de taart
De bibliotheek als plek voor iedereen, daar werken we naartoe. We doen dat in de overtuiging dat originaliteit eenvoud niet uitsluit en we streven naar haalbaarheid en toegankelijkheid.

We hebben hard gewerkt om een prachtbasis te realiseren. De kersen op de taart, daar kunnen we wat hulp bij gebruiken. Daarom vinden wij het fantastisch als je Vriend van de Bibliotheek wordt. Ook als je al lid bent van onze bibliotheek mag je Vriend worden. Zo bouwen wij samen aan een nieuwe, duurzame bieb: een plek voor iedereen.

Kersen op de taart en jouw toekomstige, duurzame bibliotheek