Taalcafé Krimpen bestaat 1 jaar

Gepubliceerd op: 11 mei 2018 08:45

Het Taalcafé bestaat deze week 1 jaar. Dat is best bijzonder, want het Taalcafé draait helemaal zelfstandig door de inzet van vrijwilligers.

Het Taalcafé is een initiatief van Bibliotheek aan de IJssel en de KrimpenWijzer. Elke week komen bezoekers die ‘iets’ willen met de Nederlandse taal bij elkaar in de hal van de Tuyter. Een bezoeker van het eerst uur, Zacharia, had spontaan gebak meegenomen!

Wil jij ook je Nederlands verbeteren, of ken je iemand die dat wil? Je bent elke maandagmiddag van 13:00 tot 14:30 uur welkom in de Tuyter. Daarnaast zijn er elke week groepslessen op de woensdagmiddag van 14:00 tot 15:00 uur in het Onderdak aan de Groenendaal in Krimpen aan den IJssel. In Bibliotheek Capelle Centrum is er elke dinsdag van 10:00-11:30 uur een Taalcafé. Beide Taalcafés gaan heel de zomer door.