Spannende Boeken Weken 2018

Gepubliceerd op: 7 juni 2018 10:27

Van woensdag 6 t/m zondag 24 juni vinden de Spannende Boeken Weken 2018 plaats. Ook dit jaar staan de Spannende Boeken Weken in het teken van vakantielezen: lekker ontspannen met een stapeltje spanning. Gemiddeld nemen we zo’n zes boeken mee op reis. Spanning is het meest gelezen genre en het boek is onmisbaar voor een geslaagde vakantie. En die vakantie, die begint in de bibliotheek!

‘Ik ga op vakantie en ik neem mee…’ Een spannend boek natuurlijk. Maak een vakantiefoto met je geleende spannende boek en je Vakantielezen-frisbee. Haal vanaf 6 juni je frisbee op in de bibliotheek. Plaats de foto op sociale media met #Vakantielezen. De maker van de leukste foto wint een TUI reischeque t.w.v. €1000,00!