Sinterklaas in de bibliotheek

Gepubliceerd op: 13 november 2018 15:37

Aanstaande zaterdag komt Sinterklaas met zijn pakjesboot en pieten weer in Nederland aan, om alle kinderen spoedig weer te verblijden met gezelligheid en cadeautjes. De bibliotheek, die bezoekt de goede Sint ook. Aanstaande zaterdag 17 november tussen 13:00 en 14:15 uur is hij te gast in Bibliotheek Capelle Centrum.

“Kom je Sinterklaas”, zo heet de show die in de bibliotheek van start gaat en waarbij alle pieten ook dit jaar weer aanwezig zijn: Hoofdpiet, ADHD Piet, Danspiet en de Pakjespieten! Kortom, te veel om op te noemen. In de show zullen de pieten spelletjes spelen, zingen en natuurlijk dansen. Deze Sinterklaasshow is een interactief programma waarbij alles in het teken van Sinterklaas staat. De pieten zullen de aanwezige kinderen vermaken met Sinterklaaswedstrijdjes en ware goocheltrucs. Natuurlijk komen alle bekende sinterklaasliedjes voorbij. Wij wensen alle kinderen alvast heel veel plezier!

De activiteit vindt plaats bij de jeugdafdeling op de eerste verdieping. Deelname is gratis.