Schrijfster Griet op de Beeck te gast in het Isala

Gepubliceerd op: 15 februari 2018 21:53

Een samenwerking tussen het Isala theater en Bibliotheek aan den IJssel. | Schrijfster van het Boekenweekgeschenk 2018, Griet op de Beeck, is in de Boekenweek te gast in het Isala en vertelt u over haar leven en haar boeken, én leest voor uit eigen werk.

Schrijfster boekenweekgeschenk van 2018

Schrijfster Griet op de Beeck debuteerde in 2013 met Vele hemels boven de zevende. Het boek werd onthaald met vijfsterrenrecensies en nominaties voor de AKO literatuurprijs, de Academia literatuurprijs en de Bronzen Uil. Inmiddels is het boek verfilmd. Dinsdag 17 april kunt u het toneelstuk zien. Op de Beeck heeft niet stilgezeten en inmiddels verschenen ook van haar hand Kom hier dat ik u kus en Gij nu. Boeken waarover een ieder die het leest vol lof is. In de Boekenweek is Griet te gast in het Isala en vertelt zij u over haar leven, haar boeken en leest ze voor uit eigen werk.

Dit is een samenwerking tussen het Isala Theater en de Bibliotheek aan den IJssel.

Prijs: € 19,50

Meer info & bestellen