Romeins fort bouwen met Minecraft

Gepubliceerd op: 12 februari 2019 14:05

Op maandag 27 februari van 14:00 tot 16:00 uur kan iedereen tussen de 9 en 12 jaar weer komen Minecraften in de bieb. In Bibliotheek Krimpen, aan de leestafel in de ontmoetingsruimte van de Tuyter, ga je je eigen Romeinse fort bouwen!

Je eigen fort!

Een grote muur, een slotgracht, toegangspoort en wachttorens: dit hoort allemaal bij een Romeins Kasteel. Met een mede-Minecrafter heb je 2 uur de tijd om een fort te bouwen.

Je gaat in 2-tallen aan de slag, dus geef je samen met een vriend of vriendinnetje op! Ervaring met Minecraft is voor beide deelnemers een must. Kom je alleen? Geen probleem, zorgen wij voor een medespeler.

Er kunnen maximaal 18 deelnemers meedoen, dus geef je snel op. Kom je liever een fort bouwen in Capelle aan den IJssel, meld je dan aan voor de Minecraft workshop op 22 april 2019 van 12:30 tot 14:30 uur in Bibliotheek Capelle Centrum.

Meld je nu aan voor Minecraft Krimpen!