Nieuw haal- en brengpunt in Schollevaar

Gepubliceerd op: 28 februari 2017 11:18

De hoofdlocatie van de bibliotheek, gevestigd aan het Stadsplein, verandert van eigenaar en wordt verbouwd om gerestyled weer ten tonele te verschijnen en nog meer te kunnen bieden. De verhuizing van de kinderbibliotheek in Schollevaar maakt daar onderdeel van uit, maar per 8 maart kun je in Schollevaar al terecht op de nieuwe haal- en brenglocatie.

Er is vernieuwing op komst en dat is natuurlijk merkbaar. Wel maken we het jou graag zo makkelijk mogelijk. Ook dat is merkbaar! Bracht en haalde  je geleende en/of gereserveerde materialen altijd in de Kinderbibliotheek in Schollevaar? Vanaf 8 maart ben je welkom op Het Baken, de school gevestigd aan het Maria Danneelserf 18, dus gewoon vlakbij! Elke woensdag tussen 12:00 en 15:00 uur kun je hier materialen lenen en retourneren. Iedereen, dus kinderen én volwassenen.

Meer lezen over de verbouwing van Bibliotheek Schollevaar