Kom deze zomer programmeren in de bieb!

Gepubliceerd op: 10 juli 2018 14:01

Programmeren is leuk en iedereen kan het. Geloof je het niet óf ben je nu al enthousiast? Meld je dan aan en zorg dat je er ook bent! We gaan van een afwasborstel een robotje bouwen, muziek maken met bananen, wortelen en drop, en filmen met een action cam.

Deze zomer kun je leren programmeren in de bieb. Elke woensdag. Gratis!

Meld je wel aan, alleen dán ben je zeker van een plekje. Er kunnen namelijk maar 15 kinderen meedoen per keer. En meedoen wil je, want we gaan aan de slag met mooie dingen! Makey Makey, filmen met een action cam, een eigen borstelbot bouwen. Kom gewoon, dan leer je precies wat het allemaal is én... hoe jij het maakt!

• 18 en 25 juli Filmen met een action cam! (leeftijd circa 10-12 jaar) VOL
  • 1 augustus Bouw je eigen borstelbot! (leeftijd circa vanaf 6 jaar) VOL
  • 8 en 15 augustus Makey makey magic! (leeftijd circa 8-10 jaar) BIJNA VOL
  • 22 augustus Onze eigen action cam film! (leeftijd circa 10-12 jaar) VOL

Je kunt je per keer aanmelden, dus als je nog op vakantie gaat of eens niet kunt (of wilt) geeft dat niets. Het is wel leuk om de eerste twee keer en de laatste keer te bundelen, want dat zijn alle drie activiteiten met de action cam.

Waar? Bibliotheek aan den IJssel, Stadsplein 39, Capelle aan den IJssel

Hoe laat? 14:00-16:00 uur

Kom je ook?

Super! Meld je aan via: www.bibliotheekaandenijssel.nl/zotofistechniek