Jaarverslag 2016 online

Gepubliceerd op: 14 april 2017 09:35

Benieuwd wat de bibliotheek vorig jaar heeft bereikt en welke doelen zij dit jaar nastreeft? Bekijk het gedigitaliseerde jaarverslag van Bibliotheek aan den IJssel.

Kijkje in de keuken van Bibliotheek aan den IJssel

‘We zijn begonnen’ luidt de titel van het jaarverslag en dat zegt veel. Zo is de bibliotheek in 2016, in een nieuwe beleidsperiode, gestart met een nieuw beleidsplan. Vanuit visie en focus is de koers bijgesteld. In 2016 is vestiging Krimpen al van binnen en van buiten gerestyled, in de komende tijd is het de beurt aan de vestigingen in Capelle aan den IJssel, met natuurlijk de verbouwing van de centrumvestiging van de bibliotheek. Je zou bijna wensen dat het jaarverslag 2017 er ook al ligt en daar vast stiekem een kijkje in willen nemen; er is veel moois op komst, dat is een feit.

Onderwerpen jaarverslag

In dit jaarverslag lees je onder andere over de certificering die de kwaliteit van jouw bibliotheek waarborgt, maar ook over basisvaardigheden voor volwassenen, over de Bibliotheek op school en het goedbezochte Taalcafé. Leer jouw bibliotheek nog beter kennen en wandel met ons mee, op naar de toekomst en natuurlijk… naar een leven lang lezen, leren en digitaal meedoen.

Naar het jaarverslag