De voordelen van Mijn Menu

Gepubliceerd op: 17 april 2017 12:27

De bibliotheek maakt het je graag gemakkelijk. Zo kun je alles rondom bijvoorbeeld reserveringen of je financiƫle transacties eenvoudig online regelen via Mijn Menu. Jouw persoonlijke, beveiligde omgeving.

Ontdek de mogelijkheden van Mijn Menu

De bibliotheek maakt het je als klant graag gemakkelijk. Zo kun je alles rondom bijvoorbeeld je reserveringen of je financiƫle transacties eenvoudig online regelen via Mijn Menu, je persoonlijke, beveiligde omgeving.

Direct een kijkje nemen in Mijn Menu?
Klik op de knop hieronder. Je vindt Mijn Menu ook helemaal bovenaan op onze website.

Naar Mijn Menu

Daarom Mijn Menu!

• Eenvoudig je gegevens inzien en wijzigen
  • Snel zien wat je nog in huis hebt en wanneer de materialen terug moeten
  • Zien wat je hebt gereserveerd en geleend
  • Geleende materialen eenvoudig verlengen
  • Via 'Relaties' kun je machtigingen instellen en zo bijvoorbeeld reserveringen of betalingen regelen voor een ander, bijvoorbeeld je kinderen.
  • Aanmelden/voorkeuren wijzigen aanwinstservice; als eerst op de hoogte van nieuwe materialen in de bibliotheek!
  • Je betalingen inzien en snel en makkelijk betalen via iDeal
  • Verlanglijsten aanmaken om bij te houden wat je nog wilt lezen/zien
  • Zien wat je in het verleden hebt geleend