Gratis online cursus loopbaanontwikkeling

Gepubliceerd op: 11 mei 2017 12:16

Wist je dat bibliotheekleden elke maand een cursus cadeau krijgen? Deze maand is dat de digitale cursus: loopbaanontwikkeling. Leer welke stappen je kunt nemen om je loopbaan zelf vorm te geven. Zo vind je werk dat bij je past, waar je blij van wordt en energie van krijgt.

Extraatje voor onze leden. Voor jou dus!

Met een geldig bibliotheeklidmaatschap kun je tussen november 2016 en november 2017 twee online cursussen kiezen. Als bonus krijg je iedere maand een korte cursus cadeau. De cursussen bestaan uit een aantrekkelijke mix van tekst en veel videomateriaal. Alle cursussen hebben het kwaliteitskeurmerk van Cedeo. Om een cursus te volgen, heb je alleen verbinding met het internet nodig.

De cursus loopbaanontwikkeling kun je tot eind mei volgen. Op 1 juni wordt deze cursus vervangen door een nieuwe korte cursus van de maand. Welke cursus dat is, dat is nog even een verrassing!

Een leven lang lezen, leren en digitaal meedoen, daar staan we voor en daar gaan we voor. Samen met jou!

Naar de cursus van de maand