Comeniuslezing

Gepubliceerd op: 12 april 2018 14:40

Na een voorronde geselecteerde leerlingen van het Comenius college houden op dinsdag 17 april a.s. hún Comeniuslezing in de Bibliotheek. Kom ook, moedig ze aan, zie wie de winnaar wordt en geniet van 5 gratis lezingen.

In maart hebben leerlingen van het Comeniuscollege hun werkstukken gepresenteerd. Daaruit zijn vijf leerlingen genomineerd die vervolgens door het Jeugdtheaterhuis werden getraind om hun presentatievaardigheden naar een hoger plan te tillen. En hoe!

Zij geven nu, aanstaande dinsdag 17 april 2018, hún Comeniuslezing. Om 16:30 uur in Bibliotheek Capelle Centrum op de eerste etage. Wie wordt de winnaar?

Toegang is gratis. Iedereen is welkom en aanmelden is niet nodig. Luister en kijk mee, geniet van vijf mooie lezingen en moedig ze aan, die kanjers, want er kan er maar één de winnaar worden!

De onderwerpen
• Auke Hulst