Cashless betalen in de bibliotheek

Gepubliceerd op: 16 februari 2017 21:40

Er zijn op 9 februari jl. nieuwe publiekscomputers én een multifunctional betaalautomaat geïnstalleerd in Bibliotheek Capelle Centrum, waar nu niet meer met contant geld betaald kan worden. Zowel Bibliotheek Krimpen als Capelle is vanaf nu dus cashless; je hebt altijd een pinpas nodig om bij ons te kunnen betalen.

Dat cashless betalen, dat heeft een goede reden. Met de nieuwe computers en multifunctional borgen wij de privacy van onze klanten. Nu belangrijker dan ooit! Internet je bij ons dan worden jouw bestanden gewist als je klaar bent met internetten, want je moet je aanmelden voor gebruik. En printopdrachten, die komen er alleen uit als de gebruiker zich identificeert. Wel zo veilig dus!

Belastingzaken regelen in de bibliotheek, ook dat kan

Wist je dat wij als bibliotheek tevens de krachten bundelen met de Belastingdienst? Zo kun je jouw aangifte inkomstenbelasting in de bibliotheek op de computer komen doen en/of uitprinten. Als je niet over een (veilige) computer of internetverbinding beschikt bijvoorbeeld. Vandaar dat die veiligheid zo belangrijk is. Door de regels die in verband hiermee aan onze apparatuur zijn gesteld, kunnen wij jouw privacy waarborgen.