BoekStart in de kinderopvang een feit!

Gepubliceerd op: 26 oktober 2017 20:19

Vanmorgen rond de klok van 11:00 uur vond op kinderopvanglocatie Groenendaal in Krimpen aan den IJssel de feestelijke opening plaats van maar liefst 4 locaties BoekStart in de kinderopvang. Wethouder Jaap Blankenberg was van de partij, en dramacoach Esther Erdtsieck-Blaaser taaldanste met de kinderen. Een duurzame samenwerking is gestart!

Sterke start voor ieder kind

Ook KindeRdam-directeur, Els Maasdam, en directeur van de bibliotheek, Conny Reijngoudt, waren aanwezig. Kinderopvangorganisatie KindeRdam en Bibliotheek aan den IJssel slaan de handen op deze manier ineen om peuters een sterke talige start mee te geven.

In Groenendaal werd het heugelijke feit gevierd, maar ook dagopvang Nabucco en peuterspeelzalen Pippeloentje en Kortland Centrum onthullen vandaag hun nieuwe boekenhoek. Hiermee starten zij vandaag écht met de samenwerking met de bibliotheek.