Boekenruilbeurs in Krimpen

Gepubliceerd op: 13 december 2018 09:51

Op dinsdag 29 januari, wanneer er ook markt is in het hart van Krimpen, zal er wederom een gezellige boekenruilbeurs plaatsvinden. Neem een boek dat jij niet meer leest mee en ruil het om voor een boek dat je dolgraag wilt lezen!

De Bibliotheek van thuis

Bibliotheek aan den IJssel gelooft in een collectie die veel meer omvat dan alleen de collectie die wij als bibliotheek in huis hebben, offline en online. Want, wat te denken van de bibliotheek die wij allemaal in huis hebben. Onze Bibliotheek van thuis. Wij houden van boeken en geloven in delen, daarom organiseren we regelmatig boekenruilbeurzen in onze verschillende vestigingen; een mooi moment om gratis een nieuw boek op de kop te tikken én in gesprek te raken met andere boekenliefhebbers. Zo gaat iedereen blij naar huis!

Boekenruilbeurs en markt

Op dinsdag 29 januari vindt de boekenruilbeurs in Krimpen dit keer plaats, op het moment dat ook de wekelijkse markt er is. Kom sfeerproeven, boodschappen doen en boeken neuzen. We kijken uit naar je komst!