Bibliotheek Duikerlaan in het AD

Gepubliceerd op: 11 mei 2017 09:50

Journalist Peter Schilthuizen kwam sfeer proeven in onze nieuwe, tijdelijke vestiging op de Duikerlaan. En ja, het is – gelukkig! – waar: wij voelen ons hier best thuis! Een interview met directeur Conny Reingoudt.

De toegangsdeuren haperen nog, maar verder draait Bibliotheek aan den IJssel in Capelle gewoon door in een tijdelijk onderkomen aan de Duikerlaan. De hoofdvestiging wordt verbouwd. De bibliotheek is maandag geopend in het voormalige postkantoor op Duikerlaan 400. De bibliotheekruimte aan het Stadsplein wordt in de toekomst een pand voor vier organisaties. “De gemeente gaat het verhuren aan de Rabobank, Anytime Fitness, een horeca-ondernemer én de bibliotheek”, zegt Conny reijngoudt, directeur van Bibliotheek aan den IJssel.

Lees het hele artikel