Einde All-in abonnement

Gepubliceerd op: 25 oktober 2023 16:42

De Bibliotheek aan den IJssel stopt met het All-in abonnement. Er komt een nieuw abonnement voor in de plaats: het Plus abonnement. De prijs van het Plus abonnement is gelijk: € 79,00. Met dit abonnement kunnen we onze collectie beter en breder beschikbaar maken voor al onze leden.

Onbeperkt lenen wordt beperkt lenen

Met het Plus abonnement kun je nog steeds veel boeken lenen. Het aantal boeken wordt echter gemaximaliseerd tot 20 boeken op je pas. Bij veel bibliotheken is dat al langer het geval en niet zonder reden. Door onbeperkt boeken lenen en maximaal verlengen, zijn titels voor andere leden voor een heel lange tijd niet beschikbaar. Dat is eigenlijk nooit de bedoeling van de bibliotheek geweest.

De partnerpas komt te vervallen

Het Plus abonnement kent geen partnerpassen. Gebruikt je de partnerpas voor je kinderen, dan kunt je gebruikmaken van een gratis jeugdpas. Deze is beschikbaar voor kinderen tot 18 jaar.

Praktisch

Via ‘Mijn menu’ kun je bij ‘Mijn gegevens’ zien tot wanneer je huidige abonnementsperiode loopt.
Wil je gebruik gaan maken van het Plus abonnement? Dan hoeft je niets te doen. Je huidige All-in abonnement wordt aan het einde van de abonnementsperiode automatisch omgezet naar het nieuwe Plus abonnement.

Wil je je abonnement liever wijzigen naar een andere variant of beëindigen? Of heb je andere vragen? Neem contact op met ons door te bellen naar 010 450 32 44. Langskomen aan de servicebalie in de middag kan ook, in Bibliotheek Capelle Centrum en in Krimpen.

De voorwaarden van het nieuwe Plus abonnement € 79,00 op een rij

• 20 items lenen
  • 4 weken lenen, eenmalig 4 weken verlengen
  • Toptitels: 1ste week gratis, daarna €1,50 per (gedeelte) week