Kerstfeest 2019

Gepubliceerd op: 10 december 2019 10:25

Wie is er echt héél bijzonder voor jou? Wil je sorry zeggen of iemand bedanken? Iemand ten huwelijk vragen? Zet jouw dierbare in het licht deze feestdagen en hang zijn of haar naam, foto of een mooie wens voor deze persoon in de Joris' kerstboom bij Bibliotheek aan den IJssel!

Kerstviering Bibliotheek Capelle Centrum met Kerstliederen door het koor van Zing Nederlands met me.

Op 12 december van 10:00 - 12:00 is onze medewerkster Ellen aanwezig om je op weg te helpen jouw boodschap in de boom te hangen. Kom ook jouw kerstwens maken en delen onder muzikale begeleiding van het ‘Zing Nederlands met me’ koor onder leiding van Karin Schipper dat op deze ochtend speciaal Nederlandse kerstliederen komt zingen. Uiteraard mag je zelf ook meezingen!

Kerstviering Capelle Centrum

Kerstviering Bibliotheek Krimpen met kerstvertellingen door Stella Speksnijder

In Krimpen vieren we het kerstfeest op 17 december van 14:00 tot 16:00. Ook hier mag je jouw kerstwens komen maken en in de boom hangen. Luister daarbij naar een mooie kerstvertelling prachtig verteld door Stella Speksnijder van het Zingende Paard.

Kerstviering Krimpen

Kerstwensen delen en in de kerstboom hangen, luisteren naar een kerstvertelling, warme choco en kerstbrood. Gezelligheid! Kom je ook?

Neem een foto mee van een dierbare die jij in het licht wilt zetten of maak een mooie kerstwens van de materialen die wij voor je klaar hebben staan.