Ben jij onze nieuwe gastvrouw / -heer?

Gepubliceerd op: 27 november 2017 13:30

Heb je wel eens gedacht aan vrijwilligerswerk bij de bibliotheek? Wij hebben jou nodig! Werk je graag met mensen en media en ben je op zoek naar boeiend en afwisselend vrijwilligerswerk? Bij ons kun je de rol van gastheer/gastvrouw vervullen. Een prachtige mogelijkheid om samen met collega’s de bibliotheek te maken tot een gezellige ontmoetingsplaats.

Vacature gastheren en gastvrouwen

Bij ons kun je als vrijwilliger de rol van gastheer/gastvrouw vervullen. Een prachtige mogelijkheid om samen met collega’s de bibliotheek te maken tot een gezellige ontmoetingsplaats.

Als gastheer of gastvrouw ontvang je onze bezoekers en maak je hen wegwijs in de bibliotheek. Daarnaast lever je een bijdrage aan het op orde houden van de bibliotheek, bijvoorbeeld door het ordenen van de materialen.
Vrijwilligerswerk in de bibliotheek heeft tal van voordelen: je ontmoet veel mensen en blijft op de hoogte van de ins en outs op het gebied van boeken, luisterboeken, tijdschriften en films. Eens per jaar organiseren wij een inspiratiebijeenkomst voor al onze vrijwilligers.

Wat vragen we van je?

• Je hebt affiniteit met mensen en media
  • Je bent representatief en klantvriendelijk
  • Je bent minimaal een dagdeel per week beschikbaar

Wat bieden we je?

• Een plezierige en inspirerende werkomgeving
  • Een gratis bibliotheekabonnement

Heb je interesse?

Neem contact op met Miranda van der Meer, Coördinator vrijwilligers: vacaturesenstages@bibliotheekaandenijssel.nl of telefonisch 010-4503244 of aan de klantenservice balie in de bibliotheek.