Het wonderbaarlijke verhaal van de kleine prins

Het wonderbaarlijke verhaal van De kleine prins | Tiny Fisscher en Mark Janssen

Team educatie heeft bij eerste hoofdstuken van een aantal boeken leuke opdrachten voor je bedacht. Het enige wat je nodig hebt is pen en papier!

• In het verhaal wordt verteld dat de mensen vinden dat tekenen geen belangrijk vak is. Welke vakken vind jij het belangrijkst op school?
  • De piloot vertelt dat de kleine prins zijn vriend is. Heb jij een vriend en waarom is het jouw vriend?

Ga naar de website van National Geographic

• Is de Boa Constrictor een gevaarlijke slang? Hoe weet je dat?
  • Denk je dat zo’n slang een olifant op zou eten?

E-books

Weet je dat je sommige boeken ook als e-book kunt downloaden? E-books kun je direct op je telefoon of tablet lezen.

Download de app.

Naar e-books

LuisterBieb

Tijdelijk zijn er extra luisterboeken toegevoegd! Voor iedereen, dus ook als je geen lid bent van de Bibliotheek.

Download de app.

Naar luisterbieb

Nog geen lid?

Schrijf je gelijk in, kies voor jeugdabonnement 0 t/m17 jaar. Het is gratis!

Maak vervolgens met je eigen e-mailadres een account aan op onlinebibliotheek.nl en lenen maar.