Gratis oefenen voor je theorie-examen!

Gepubliceerd op: 22 juni 2017 10:35

In 2017 kun je bij Bibliotheek aan den IJssel gratis oefenen voor je theorie-examen scooter (bromfiets), auto of motor met het oefenprogramma theorie-rijbewijs van Theorie.nl. De theorie-examens zijn actueel en conform de CBR-wijze. De Bibliotheek helpt hiermee de slagingskans van theorie-examenkandidaten vergroten.

Het oefenprogramma theorie-rijbewijs van Theorie.nl is beschikbaar voor iedereen en voor leden gratis. Je kunt er gebruik van maken op de computer in de bibliotheek en momenteel alleen in de Tuyter in Krimpen aan den IJssel, want de centrumvestiging wordt verbouwd. Na de verbouwing kan men ook op het Stadsplein aan de slag met theorie.nl. Kom snel naar de bieb en vergroot je kans om je theorie-examen te halen!