Vernieuwde Bibliotheek Krimpen

Gepubliceerd op: 18 augustus 2016 10:31

Bibliotheek Krimpen is heel de zomervakantie gesloten geweest. In deze periode kreeg de bibliotheek een compleet nieuwe inrichting.

Op 2 september gaat Bibliotheek Krimpen om 13:00 uur weer open. Er staan dan voldoende medewerkers klaar om iedereen wegwijs te maken in de vernieuwde bibliotheek.

Veel werk verzet

De afgelopen weken is er hard gewerkt: bibliotheek leegruimen, muren verplaatsen en schilderen, vloerbedekking vervangen, nieuwe tafels, stoelen en kasten plaatsen. Tot slot zijn alle boeken, tijdschriften en dvd’s neergezet op hun nieuwe plek.
Het resultaat is een moderne en overzichtelijke bibliotheek. De medewerkers zijn trots op hun nieuwe bibliotheek.

Nieuwe inrichting

• Onderdelen van de collectie krijgen op presentatiemeubels extra aandacht.
  • Nieuwe inname en uitleen apparatuur.
  • Lees- en werkplekken in de ontmoetingsruimte van de Tuyter.
  • In de ruimte van de Tuyter is het mogelijk om tijdens de openingstijden van de Tuyter materialen in te leveren en tijdschriften te lezen.

De leestafels met de tijdschriften in de ontmoetingsruimte van de Tuyter kunnen pas in oktober in gebruik genomen worden.