Tijdelijke sluiting Bibliotheek Krimpen

Gepubliceerd op: 19 juni 2016 13:43

Aankomende zomer wordt Bibliotheek Krimpen verbouwd. Er komt een andere indeling en inrichting van de bibliotheek met als resultaat een nieuwe, toekomstbestendige bibliotheek in Krimpen. Ook de Tuyter wordt in die periode verbouwd.

Wat merk jij daar als bibliotheekbezoeker van?

De bibliotheek zal gesloten zijn van zaterdag 9 juli tot en met donderdag 1 september 2016.

Vanaf 25 juni tot 8 juli mogen bibliotheekleden uit Krimpen een onbeperkt aantal materialen uit de vestiging Krimpen lenen voor de gehele duur van de sluiting. Heb je materialen gereserveerd, haal deze dan voor 9 juli op in Krimpen. Gereserveerde materialen die niet opgehaald zijn komen namelijk te vervallen.
Bibliotheek Capelle Centrum is heel de zomer open. Daar kunnen materialen geleend en teruggebracht worden. Ook kun je daar tijdens de sluiting nieuw gereserveerde materialen ophalen.

Digitaal lezen

Vanzelfsprekend is er deze zomer weer de gratis VakantieBieb app beschikbaar. Hierin staan zowel volwassen als jeugdboeken. Je natuurlijk ook je tablet of e-reader vol zetten met gedownloade e-books die je bij de bibliotheek leent. Zo kun je de hele zomervakantie lang op de camping, in de tuin of op het strand lekker blijven lezen.