Nationale Voorleeslunch 2018

Gepubliceerd op: 4 oktober 2018 09:29

Vrijdag 5 oktober a.s. vindt de Nationale Voorleeslunch weer plaats. Het Nationale Voorleeslunchverhaal is dit jaar geschreven door Yvonne Keuls en zij zal dit voorlezen in Bibliotheek Capelle Centrum, tijdens de besloten lunch die Bibliotheek aan den IJssel aanstaande vrijdag organiseert. Tijdens de lunch is de bibliotheek natuurlijk gewoon open, maar de gelegenheid zelf is uitsluitend voor genodigden.

Voorleeslunches op circa 150 locaties

Aanstaande vrijdag worden op zo’n 150 locaties in het hele land Voorleeslunches georganiseerd. Onder anderen Humberto Tan, Foppe de Haan, Erik van Muiswinkel, Joris Linssen, Simone Weimans, Dionne Stax, burgemeester Ahmed Marcouch en burgemeester Femke Halsema zullen het Voorleeslunchverhaal van Yvonne Keuls ten gehore brengen. Ook zijn er weer vele wethouders, leerlingen en andere vrijwilligers die gaan voorlezen voor een groep ouderen.