Met de greenscreen in je eigen tekening!

Gepubliceerd op: 7 februari 2019 12:42

Dinsdag 26 februari kun je jezelf middels een greenscreen in je eigen kunstwerkje toveren. Je gaat dus eerst crea aan de slag en dan laten we jou in je op papier gecreëerde wereld verschijnen. Hoe? Dat vertellen we de 26e allemaal! Meld je gauw aan, er zijn maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Digitaal en op papier

De bibliotheek brengt graag werelden samen en dat doen we zeker tijdens deze workshop, waarbij creatief bezig zijn wordt gecombineerd met een app waarmee jezelf in elke gewenste achtergrond kunt toveren. Dat alles gaan we ontdekken op 26 februari. De materialen, die staan allemaal klaar. Het enige dat jij hoeft te doen is je fantasie de vrije loop te laten en het decor te creeren waarin jij wilt gaan schitteren. Vind je het nog niet zo makkelijk om dat te bedenken en te maken? Wij helpen je erbij!

Leeftijd: 8-12 jaar

Meld je gauw aan

Meld je snel aan, want er kunnen maar maximaal 12 kinderen meedoen. Liever in Krimpen naar deze activiteit? 23 april a.s. geven we daar de workshop 'Zo tof is kunst!'

26 februari 2019, van 14:00 tot 15:30 | Bibliotheek Capelle Centrum, werkplaats beneden