Jouw Bibliotheek van thuis

Gepubliceerd op: 21 november 2016 15:10

De bibliotheek en Bksy: boeken delen en ruilen met wie jíj wilt

Voor wie houdt van boeken en gelooft in delen hebben Bibliotheek aan den IJssel en Bksy prachtig nieuws: Boekenclub aan den IJssel, te vinden in Bksy, de app die het mogelijk maakt om boeken te delen en ruilen met mensen uit jouw omgeving – vrienden of collega’s bijvoorbeeld –, maar ook met mensen die je nog niet kent. De Bibliotheek van thuis, zoals Bibliotheek aan den IJssel dat noemt. Jóuw eigen bibliotheek dus, vol moois dat je graag met zoveel mogelijk mensen deelt. En terecht!

Deze week is het de Week van de Mediawijsheid. Het thema is feit, fake of fictie? Wij vinden het hèt uitgelezen moment om dit feit! te lanceren. Het is helemaal van deze tijd: delen. Daarom zijn er al minibibliotheken, waaruit je boeken mag meenemen om te lezen. Je mag deze boeken houden, of lezen en terugzetten. Natuurlijk mag je er ook zelf boeken neerzetten. De boeken zijn van iedereen, dát is de gedachte. En de hoop is, dat mensen rondom deze minibibliotheek met elkaar in gesprek komen.

Ook enthousiast? Kijk gauw op www.getbksy.com