Gratis e-cursus van de maand: slaap

Gepubliceerd op: 9 januari 2018 09:39

Wist je dat je als bibliotheeklid gratis online cursussen kunt volgen? Logisch, vinden wij, want als bibliotheek maken wij ons hard voor een leven lang lezen, een leven lang leren en digitaal meedoen. Elke maand staat er een ander thema centraal. In januari is dat 'slaap'.

Krijg jij genoeg slaap?

Veel mensen hebben last van een slaapachterstand. Die proberen ze dan in het weekend in te halen, terwijl dat vaak niet werkt. Waarom niet? En waarom is slapen zo belangrijk? Wat houdt slapen eigenlijk in en wat doet een goede of slechte nachtrust met je? Deze cursus geeft antwoord op die vragen en geeft je inzicht in de verschillende slaapfasen en slaapcycli.

Je hebt tot het einde van de maand de tijd om de cursus te volgen. Op de eerste dag van de volgende maand wordt deze cursus automatisch vervangen door een nieuwe korte cursus van de maand.

Naar de cursus