Bouw met minecraft je eigen kasteel

Gepubliceerd op: 11 oktober 2018 14:51

Ben jij wel eens met Minecraft aan de slag geweest? Dan is deze workshop zeker iets van jou. Kom je eigen middeleeuwse kasteel bouwen in de bibliotheek in Krimpen!

In een Middeleeuws kasteel woonden een heleboel mensen: de kasteelheer, zijn familie, soldaten, dienstmeisjes, bedienden en stalknechten. En voor al deze mensen moet er natuurlijk ruimte zijn in het kasteel! Ben jij tussen de 9 en de 12 jaar en durf je het aan om tijdens deze workshop een écht Middeleeuws kasteel te bouwen in Minecraft? Met een mede-Minecrafter heb je 2 uur de tijd om een zo mooi mogelijk Kasteel te bouwen. Je gaat in 2-tallen aan de slag, dus geef je samen met een vriend of vriendinnetje op! Ervaring met Minecraft is voor beide deelnemers een must. Kom je alleen? Geen probleem, zorgen wij voor een medespeler.

Er kunnen maximaal 18 deelnemers meedoen, dus geef je snel op.

14 november 2018, van 15:00 tot 17:00 | Bibliotheek Krimpen

Kosten: € 3.50 - leden van de bibliotheek: € 2,50