VakantieLuisteren met mooie toptitels voor iedereen

Gepubliceerd op: 13 juni 2017 10:27

Luisterboeken zijn hot! Elke dag ontdekken honderden mensen de LuisterBieb-app en al ruim 230.000 mensen de LuisterBieb-app op hun telefoon of tablet staan! Deze zomer zijn er bovendien 5 toptitels beschikbaar, voor iedereen! Lid of geen lid van de bibliotheek, fijne zomer!

Toptitels voor iedereen

• Paul van Loon – Dolfje Weerwolfje, volle maan (vanaf juni t/m aug)
  • John Flanagan – De Grijze Jager, de vroege jaren deel 1 (vanaf juni t/m aug)
  • Suzanne Vermeer – Hittegolf (jul/aug)
  • Rosita Steenbeek – Rose (jul/aug)
  • Lieneke Dijkzeul – Dagen van schaamte (jul/aug)

Naast deze toptitels zijn er nog veel meer mooie titels te beluisteren die perfect zijn voor de zomervakantie. Denk bijvoorbeeld aan Birk van Jaap Robben, Een liefde in Rome van Mark Lamprell of Mees Kees op de kast van Mirjam Oldenhave. Laat het VakantieLuisteren maar beginnen.

Over de LuisterBieb

De LuisterBieb biedt volop luisterplezier voor jong en oud. Met honderden luisterboeken in allerlei genres is er voor ieder wat wils. Een groot aantal luisterboeken is ook gratis voor niet-bibliotheekleden beschikbaar – deze zijn te herkennen aan het grijze label. De promotieluisterboeken (wit label) zijn tijdelijk door iedereen, ook door niet-leden, te beluisteren. Tot slot bevat de LuisterBieb premiumluisterboeken (oranje label), waarvoor je een geldig bibliotheeklidmaatschap nodig hebt.

De app is te downloaden voor iPhone- en Android-gebruikers:

Download hier de LuisterBieb-app in de iTunes App Store (iPhone).

Download hier de LuisterBieb-app in Google Play (Android).