De bibliotheek breidt stapsgewijs haar dienstverlening uit

Gepubliceerd op: 7 mei 2020 17:56

Begin juni zullen eerst de centrumvestigingen van Krimpen en Capelle aan den IJssel open gaan voor leden. Op welke data de kinderbibliotheken weer open kunnen zijn we op dit moment nog aan het onderzoeken.

Om alles veilig volgens de nieuwe regels te organiseren gebruiken we de aankomende weken om de vestigingen en de procedures aan te passen naar een 1,5 meter bibliotheek. We volgen hierbij de landelijke richtlijnen.

Uiteraard kun je tot die datum gebruik blijven maken van de Boekenservice.

Aangepaste openingstijden

We zullen nog niet alle dagen open gaan. Op dinsdag 2 juni gaat Bibliotheek Capelle Centrum open en op woensdag 3 juni gaat Bibliotheek Krimpen weer voor het eerst open.

De dagen dat we open gaan zijn voor:

• Bibliotheek Capelle Centrum: dinsdag 10:00-17:00, donderdag 10:00-17:00, zaterdag 10:00-15:00 uur
  • Bibliotheek Krimpen: maandag 10:00-17:00, woensdag 10:00-17:00 en vrijdag 13:00-20:00 uur

Praktische punten

Tijdens de sluiting en ook daarna nog tot en met 30 juni rekenen wij natuurlijk geen telaatgeld. Voorlopig mag je de materialen dus thuis houden, ook als de bibliotheek straks open gaat. De online diensten (zoals e-books en computerhulp op afstand) van de bibliotheek blijven gewoon beschikbaar.

Alle activiteiten in de bibliotheek zijn vooralsnog tot nader order uitgesteld; we informeren je daar op een later moment over. Heb je vragen, dan zijn we goed te bereiken via inlichtingen@bibliotheekaandenijssel.nl of bel 010-4503244 (tijdens kantooruren).

www.bibliotheekaandenijssel.nl