Computerhulp op afstand

Gepubliceerd op: 10 april 2020 12:39

De bibliotheek biedt je de mogelijkheid om met persoonlijke telefonische ondersteuning je vaardigheden op de computer te verbeteren.

Aan de slag

Denk je al langer dat je eigenlijk wel eens iets meer op de computer zou willen doen? Wil je bijvoorbeeld zelf je donorregister invullen, of wil je bijvoorbeeld graag leren beeldbellen met familie en vrienden? Dan is dit je kans!

Je gaat aan de slag op je eigen computer of laptop. Wij bieden iedere week een half uur telefonische ondersteuning op maat en de rest van de week kun je zelfstandig aan het werk.

Meer weten over de mogelijkheden van je mobiele telefoon? Heb je nog helemaal geen computerervaring? Of heb je geen computer en wil je op je telefoon een aantal dingen leren? Dan maken wij graag een telefonische afspraak met je om je op maat te helpen.

Aanmelden voor persoonlijke begeleiding

De Computerhulp op afstand is elke maandag en dinsdag van 10:00 – 12:00 uur.

Je kunt je aanmelden bij de klantenservice van de bibliotheek. Dit kan (tijdens kantooruren) telefonisch 010– 4503244 of per mail inlichtingen@bibliotheekaandenijssel.nl

Je wordt dan teruggebeld door een medewerker van de bibliotheek.