Resultaat 1 - 10 (van 37)

• Schrijfwedstrijd aan den IJssel Bekijk details

14 augustus 2021

Ben jij een woordkunstenaar, heb je een spannend verhaal te vertellen? Of zoek je gewoon graag de spanning op? Doe dan mee met de schrijfwedstrijd van de Bibliotheek aan den IJssel!

• Toekomstbestendige bibliotheek Bekijk details

22 december 2020

Op zoek naar leden voor de Raad van Toezicht.

• De Bibliotheek biedt kwaliteit! Bekijk details

18 december 2020

De bibliotheek heeft (opnieuw) een officieel kwaliteitscertificaat ontvangen van de Certificeringsorganisatie Bibliotheekwerk, Cultuur en Taal (CBCT). Hiermee voldoet de organisatie aan belangrijke kwaliteitsnormen die gelden voor bibliotheek- en cultuurorganisaties.

• Nieuw: Groot- | Oudercafé Bekijk details

9 december 2020

Vanaf januari 2020 is er elke laatste vrijdag van de maand een Groot- | Oudercafé. Op vrijdag 31 januari trappen we feestelijk af met als thema 'Voorlezen voor peuters', want het zijn dan de Nationale Voorleesdagen. De Koffie staat klaar!

• Leestips Bekijk details

30 november 2020

We helpen je graag bij het vinden van een geschikt boek, e-book of luisterboek.

• Tarieven 2021 Bekijk details

20 oktober 2020

De afgelopen jaren heeft de bibliotheek haar abonnementstarieven niet aangepast. Voor 2021 gaan we de tarieven van het Standaardabonnement en het All-in abonnement aanpassen. De tarieven van de overige abonnementen blijven gelijk.

• In memoriam Bekijk details

15 oktober 2020

Helaas bereikte vandaag ons het treurige nieuws dat Miep Hordijk, Buurtmoeder van de Hoven, op 11 oktober jongstleden is overleden.

• De Nationale Voorleeslunch Bekijk details

22 september 2020

Schrijver Kees van Kooten is in de pen geklommen om het verhaal van De Nationale Voorleeslunch van 2020 te schrijven. Extra leuk: Kees van Kooten leest het verhaal zélf voor!

• Kinderboeken-ambassadeur junior gezocht! Bekijk details

21 september 2020

Word net als Manon Sikkel kinderboekenambassadeur!

• Week van Lezen en schrijven Bekijk details

7 september 2020

Tijdens de Week van Lezen en Schrijven (voorheen de Week van de Alfabetisering) vragen we extra aandacht voor laaggeletterdheid in Nederland.

Paginanavigatie