Voorwaarden 2020

Gepubliceerd op: 28 oktober 2019 20:12

Voor je het weet is 2020 begonnen en bij aanvang van het nieuwe jaar blijven de voorwaarden nagenoeg van al onze abonnementen gelijk aan die van 2019.

Voor het niet ophalen van een reservering gaan we €1,00 rekenen.

Alleen de voorwaarden van het Budgetabonnement worden aangepast. Goed nieuws, de prijs van het Budgetabonnement blijft voor 2020 ongewijzigd: €26,00.

Nieuwe voorwaarden Budgetabonnement

Vanaf 1 januari 2020 mag je 10 items per jaar gratis lenen. Wil je meer dan 10 items lenen, dan betaal je per item €1,00 leengeld. Op dit moment betaal je €0,50 per item per 4 weken. De materialen mag je net als voorheen 4 weken lenen.

Je kunt de materialen met 1 week verlengen, dit was 4 weken maar dit is gelijk gesteld aan ons standaard abonnement. De kosten zijn net als voorheen €0,50 per item.
Sprinters die je binnen de 10 items wilt lenen zijn de eerste week gratis daarna betaal je €1,50 per week of deel van de week.

Gastlenen

Vanaf 1 januari 2020 gaan de voorwaarden van het gastlenen vallen onder de voorwaarden van ons Budgetabonnement.

Om het je gemakkelijk te maken, zetten we hier alles voor je op een rijtje

Budgetabonnement €26,00

• Tien items per jaar gratis lenen
  • Maximaal 3 items per keer