3 oktober Kinderboekenweekfeest

Gepubliceerd op: 19 juli 2018 11:19

Save the date: 3 oktober 2018. Dan is het feest. En hoe! 3 t/m 10 oktober is het namelijk Kinderboekenweek! Het thema dit jaar: vriendschap. Kinderboeken over vriendschap staan centraal en de bibliotheek luidt deze mooie week in met een heus kinderboekenweekfeest! Dus zet 'm vast in je agenda: 3 oktober 2018, Bibliotheek Capelle Centrum én Krimpen.

Kinderboekenweek 2018

De auteur van het Kinderboekenweekgeschenk is dit jaar Jozua Douglas, bekend van o.a. De gruwelijke generaal en De ongelooflijke Ravi Ravioli. Het motto bij het thema Vriendschap is 'Kom erbij!' en de maker van het Prentenboek van de Kinderboekenweek 2018 is illustrator Milja Praagman.

Meer informatie kun je vinden op kinderboekenweek.nl

Feest in de bibliotheek

De Kinderboekenweek is elk jaar weer een feestje en in de bibliotheek maken we er dit jaar ook echt een feestje van. We verklappen nog niet te veel, maar het wordt een supergezellige dag in zowel Bibliotheek Capelle Centrum als Bibliotheek Krimpen, met workshops, muziek, verhalen en plezier. Houd de website en onze facebookpagina in de gaten voor de laatste updates!