Liefdesslotjes in de Bibliotheek

Gepubliceerd op: 27 januari 2016 14:46

Je kent ze vast bruggen die versierd zijn met ontelbare slotjes. De verhalen achter die slotjes gaan vaak over de liefde en wat is er toepasselijker dan een mooie liefdesslotjesactie die van start gaat op de dag der liefde?

De Bibliotheek geeft jou vanaf Valentijnsdag de gelegenheid om een slotje op te hangen in Bibliotheek Capelle Centrum. Doe ook mee!

Ans Hartnagel, Wethouder 'liefdeszaken' heeft als eerste een liefdesslotje in Bibliotheek Capelle Centrum opgehangen.

Bekijk de foto's

Het verhaal achter jouw slotje delen?

Je kunt je verhaal achter het slotje delen door een foto van het slotje met je verhaal te plaatsen op de tijdlijn van de Facebookpagina van de Bibliotheek:

• plaats je bericht op de tijdlijn van de Bibliotheek
  • check in bij de Bibliotheek door de locatie toe te voegen
  • gebruik #thethingswedoforlove

Naar Facebook

Indien nodig ben je te allen tijde vrij om jouw slotje te verwijderen. De Bibliotheek behoudt tevens het recht om slotjes te verwijderen.