De ebookservice van ons allemaal – natuurlijk bij de bibliotheek!

Gepubliceerd op: 27 februari 2017 12:09

Bol.com en Kobo bundelen de krachten en bieden sinds kort het Kobo Plus ebook-abonnement aan, waarmee je voor € 10,00 per maand toegang tot een collectie ebooks hebt. Maar als bieblid heb je gewoon toegang tot ontelbare ebooks. En voor € 3,50 per maand heb je een ebook-abonnement.

Dat je boeken en andere materialen kunt lenen bij de bibliotheek, dat weet iedereen. Dat je ook bij ons terecht kunt voor e-books (bijvoorbeeld het populaire, vorig jaar verschenen boek Mijn Gevecht over Thomas Dekker), weet nog niet iedereen. Toch is het zo; als bieblid met een Standaard of All-in abonnement heb je gewoon toegang tot alle e-books!

Enkel interesse in ebooks?

Dan neem je toch gewoon een ebook-abonnement voor € 3,50 per maand! We hebben zelfs een selectie GRATIS ebooks voor je, te vinden in onze ebooks-eregallerij.

Digitaal lezen populair

Vorig jaar zijn er door 1.447 van onze leden met een account maar liefst 15.331 ebooks geleend. En landelijk? Meer dan 5.100.000 ebooks!

Meer lezen over onze ebookservice?